luni, 24 martie 2014

Am fost, sunt și voi fi...


Melodia lui Beyonce mi-a dat puțină inspirație pentru un prim post. 
Întrebarea mea este ce am făcut în viața asta pentru a schimba ceva?
Orice lucru mărunt este important. Dar oare am făcut ceva?
Eu, eu sunt genul de persoană căreia îi place să ajute pe alții mai mult decât îi place să se ajute pe sine. Ai nevoie de ceva? Imediat te ajut. Vrei o explicație pentru ceva? Nici nu stau pe gânduri. 
Am ajutat persoane în viața mea, care nu e chiar atât de lungă, care poate nu mă vor ajuta niciodată sau pe care e posibil să nu le mai văd vreodată, dar le-am ajutat. Știu că tot ce am făcut bun se va întoarce înzecit odată și-odată. 
Gândește-te de câte ori ai făcut pe cineva să zâmbească. Gândește-te dacă ai făcut un lucru pentru ca acea persoană să nu te uite niciodată. 

Fă o schimbare. Pentru tine, pentru toți. 

2 comentarii:

  1. Frumoase cuvinte!
    Te invit pe această cale la un concurs: http://surorilebiblioteca.blogspot.ro/2014/08/concurs-prea-multa-fericire-de-alice.html
    în caz că îți surâde ideea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!
      Particip deja la concurs, dar mulțumesc de invitație <3

      Ștergere